UWAGA! Wszelkie formularze zwrotu, odstąpienia od umowy oraz instrukcja dotycząca skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, znajdują się pod adresem naszego drugiego sklepu --> http://www.propedia.pl/pl/13/strona/2/46/
Zwroty
Zgodnie z Ustawą, Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość klient zobowiązany jest odesłać zamówienie z otrzymaną specyfikacją i paragonem fiskalnym/ fakturą. Klient zobowiązany jest również złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Adres do zwrotów i wymian:
FPHU "Sollo Plus" s.c.
ul. Rubinowa 15, 62-700 Turek
tel.: 605-853-104
e-mail: sklep@obuwieoperacyjne.pl
Zwracany produkt musi być nieużywany, z oryginalnymi metkami i oznaczeniami, zapakowany w bezpieczny sposób.
PRZYPOMINAMY, IŻ ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI PRAWA, ZWROT PRODUKTÓW PRZYSŁUGUJE KONSUMENTOM. W KONSEKWENCJI ZAPISY REGULAMINU DOTYCZĄCE ZWROTU NIE DOTYCZĄ PRZEDSIĘBIORCÓW.
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w zamówieniu. W przypadku zwrotu w celu wymiany na inny produkt lub rozmiar prosimy o wcześniejszą informację na adres e-mail sklepu.
Reklamacje
Wszystkie produkty dostępne w sklepie są fabrycznie nowe i objęte gwarancją. Sprzedawca uwzględnia reklamacje klientów w przypadku niezgodności z umową towaru konsumpcyjnego w chwili jego wydania na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176). Towar konsumpcyjny to rzecz ruchoma nabywana przez osobę fizyczną w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą.
Reklamowany towar prosimy wysłać na adres:
FPHU "Sollo Plus" s.c.
ul. Rubinowa 15, 62-700 Turek
tel.: 605-853-104
e-mail: sklep@obuwieoperacyjne.pl
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
W przypadku widocznych śladów uszkodzenia przesyłki prosimy o rozpakowanie zamówienia w obecności kuriera, a w przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu prosimy serdecznie także o sporządzenie protokołu szkody.